Re: [TEKNIK] tdc remote rely med sikker godkendelse

2009/9/21 David Bo Jensen <sslug@sslug>:
>  Som jeg har nævnt tidligere er mail servere gennem tdc sat op på en sådan
> måde at alle mails går igennem deres backup mail server.
>
> Betyder det, at jeg ikke kan bruge min mailserver, som lukket relæ (dvs som
> relæ for brugere uden for domænets lokal net og med sikker godkendelse)?

Jo, men nok ikke påde standard mail porte vi normait bruger.
Hvis du sender os din servers IP kan vi jo teste om vi kan få forbindelse til
dine standard mail porte, 25, 110, 143, 220, 465, 993, 995.
(smtp, pop3, imap2, imap3, ssmtp, imaps, pop3s)

-Doc
--
No trees were killed in the sending of this message
However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.