Re: [TEKNIK] sata raid-1 hordan?

On 15/09/2009, at 13.30, David Bo Jensen wrote:

ja, men det er i forvejen software raid, bare skjult via driveren.
Hvad tror du der sker når den controller går i stykker og du køber en
anden controller chipset?

I det tilfælde vil jeg skifte hele komputeren ud, eftersom raid controlleren er integreret på bundkortet, og så kan jeg alligevel ikke bruge mine HD til
noget.

Hvordan får du så redet dine data?

Hvordan kan jeg checkke om driveren til "sil 3114" er indstalleret i min
kernel?

kan du se disken? Så er den nok installeret