Re: [TEKNIK] Hvordan finder man ud af om Ubuntu bruger min Dual Core?

Hej Jens.

Jeg har en 4-kerne maskine og jeg kører bl.a. et paralleliseret program.
Det er med Ubuntu 9.04 (kan pt ikke finde ud af kernel version, men
den nyeste vil jeg regne med), og der står f.eks 380% under CPU, når
jeg bruger top, så det har jeg tolket som om de alle 4 bliver brugt.

Ellers kan du vel bruge ksysguard?

mvh
Folmer