Backup af websites

Hej SSLUG'ere
Jeg er desværre havnet i en situation med følgende:
- Jeg udvikler til PHP og gemmer i subversion
- Jeg har en server som jeg kun kan ftp'e til (server 1)
- Jeg har en server som jeg kan ssh'e til (server 2)- men der er hverken rsync eller svn tilgængelig.

Jeg vil gerne kunne gøre følgende:
a) Hver nat tage backup af ændrede filer på de to servere.
b) Opdatere ændrede filer fra mit repositorie/lokal kopi til de to servere.

Jeg ville helst bare bruge svn, så for server 2-opg. b kunne jeg evt. bruge FUSE. For at gøre det endnu mere besværligt skal backup-scriptet køres via cron på en tredje server uden mulighed for at mounte i FUSE... Er der nogen, der tør byde ind på de resterende 3 problemer (backup server 1, backup server 2, opdater server 1)? Jeg har fundet et Perl-script, der påstår at kunne lave incremental backup via ftp - nogen der har erfaringer med lignende?

På forhånd tak for hjælpen!

Lars Ribe