Re: [TEKNIK] ubuntu skifter pludselig keyboard layout

> Andre der har oplevet problemet? Hvordan kommer jeg naermere paa
> problemet. Og hvordan skifter jeg tilbage til DK keyboard (gnome)?

En Svenske?

Spansk?
http://www.mail-archive.com/sslug@sslug/msg1902935.html
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/gnome-settings-daemon/+bug/491199

Denne kanskje gir inspirasjon:
http://code.google.com/p/synergy-plus/issues/detail?id=264

Jeg kjører OpenSUSE 11.2 og jeg hadde problemer med mitt PS2 tastatur -
sannsynligvis pga sterk kulde etter at balkongdøren stod åpen i dag
og det er altså - 10 grader der ute i virkeligheten :-)

Jeg har en WIN XP maskin på arbeidet som selv skifter tilbake til Svensk Layout
helt på egen hånd siden 2005 :-) - Sikkert bare hjemlengsel :-)
Jeg skal i alle fall prøve å skifte tastatur :-) - En god ide.

Mvh
Jim Oksvold