Re: [TEKNIK] Fejllæsning af gamle MS-filer

Jim Oksvold wrote:

> Send dem til Gmail og åpne dem der.

Kære Jim

Tak, for hjælpen. Det ser ud til at hvis jeg sender filerne til min gmail-
konto og åbner dem som et gmail-dokument, så går det fint!

Nu fik jeg i hvert tilfælde en løsning ... Men hvorfor kan jeg ikke bare
finde ud af at gøre det på min egen computer?

Flemming