Re: [TEKNIK] apt-get log og manglende bluetooth

Hej Jens

2009/12/8 Jens Bang <sslug@sslug>:
<snip>

> Så det virker altså ikke fordi devicet ikke kan findes. Så mit spørgsmål er
> nu: Hvordan finder jeg ud af om mit bluetooth device (altså selve hardwaren)
> rent faktisk virker. Bare fordi det /har/ virket, betyder det jo ikke at det
> stadig virker.

Som der sikkert er andre der ville foreslå, så kan du jo lige prøve
med en live CD ;-)

Jeg kan ikke finde info på om du får et blåt lys i din Bluetooth
indicator (under skærmen). Gør du det?

Ellers plejer jeg at slukke og tænde for wireless/bluetooth med Fn-F5.

mvh
Folmer