Re: [TEKNIK] AviDemux stammer

On 10-12-2009 10:30, Bent Bagger wrote:

> Det er nok bedre at bruge et videoredigeringsprogram som f.eks.
> Kdenlive. Det har jeg selv haft megen fornøjelse af.

Jeg optager et skærmbillede med en opløsning på 1024x768, og vil have en
video, som viser samme opløsning i 100% kvalitet.
Kan du få kdenlive til at lave det?
Jeg har kun kunnet finde frem til opløsninger, der passer til film
optaget med et camera, og det er noget elendigt sløret skidt at se på
til mit brug.
AviDemux tillader mig at klippe i det optagne, og derefter at samle
stumperne sammen, der er bare lige det med, at den repeterer starten af
lyden.