Re: [TEKNIK] telenor mobilt bredbånd

2009/12/2 Atte André Jensen <sslug@sslug>

> Det ser ud som om vi har samme dims:
>
> sslug@sslug:~$ lsusb | grep Hua
> Bus 002 Device 003: ID 12d1:1446 Huawei Technologies Co., Ltd.
>
> Hvad siger lsusb hos dig?

Bus 002 Device 003: ID 12d1:1003 Huawei Technologies Co., Ltd. E220 HSDPA
Modem / E270 HSDPA/HSUPA Modem

>  Jeg aktiverede forbindelsen fra en windows-maskine. Da jeg derefter
>>

> Det lyder jo rigtigt dejligt. Jeg har bare ikke nogen windows maskine :-(
>
> Skal der installeres noget på windows-maskinen? Jeg tænker på om det vil
> være noget som vil være en anledning til at besøge en windows ven og
> foretage de fornødne "ting" på hans maskine... Med andre ord, hvad indebærer
> "aktivererde forbindelsen"?

Det er længe siden, så jeg kan ikke huske det. Jeg er ikke engang sikker på
at det var nødvendigt; jeg startede bare med at installere på Windows hvis
der nu var noget som skulle aktiveres, og for at være sikker på at det
faktisk virkede før jeg brugte tid på at debugge på Linux.

Hilsen Thue