Re: [TEKNIK] AviDemux stammer

E. Sjørlund wrote:

> Jeg optager et skærmbillede med en opløsning på 1024x768, og vil have en
> video, som viser samme opløsning i 100% kvalitet.
> Kan du få kdenlive til at lave det?

http://www.oz6bl.dk/screenshot.mp4 er noget, jeg har lavet ved først at
lave et skærmdump som du har gjort. Så har jeg brugt det som klip i
Kdenlive. Som opløsning i Kdenlive valgte jeg den, der kom nærmest
(1280x720, 25 Hz) og så lavede jeg 'render' til en mp4-fil. Prøv at se,
om det er en opløsning, du kan bruge.

> Jeg har kun kunnet finde frem til opløsninger, der passer til film
> optaget med et camera, og det er noget elendigt sløret skidt at se på
> til mit brug.

Som du ser, har jeg bare valgt en opløsning, der er større end den, mit
materiale har. Indrømmet, der er skåret lidt af underkanten af mit
screendump.

> AviDemux tillader mig at klippe i det optagne, og derefter at samle
> stumperne sammen,

Det gør Kdenlive også.

Mvh  Bent