Re: [TEKNIK] Problemer med SUSE 11.2 med KDE 4

On 05-12-2009 13:39, Martin Schlander wrote:

> Kan du afspille dvd'er m.m. med mplayer eller vlc?
>
> Post output af:
>
> 'rpm -q kaffeine libxine1 libdvdcss phonon-backend-xine'
>
> Det kan i øvrigt ikke anbefales at blande Packman og Videolan repositories.

Jeg har så vidt jeg erindrer ikke Videolan repositories tilknyttet,
selvom jeg er ret glad for vlc

Den er ikke på i denne omgang

Output af 'rpm -q kaffeine libxine1 libdvdcss phonon-backend-xine':

kaffeine-0.9+1.0pre2-3.1.i586
libxine1-1.1.17-1.pm.22.2.i586
libdvdcss-1.2.10-6.17.i586
phonon-backend-xine-4.3.1-3.3.i586