Re: [TEKNIK] Problemer med SUSE 11.2 med KDE 4

On 05-12-2009 00:12, Eskild Nielsen wrote:
> [...]
Jeg bruger VLC - det fungerer ret godt til de fleste videoer. Du skal
have tilføjet VideoLan til dine kilder - hvis du ikke finder den
automatisk, er det denne adresse:
http://download.videolan.org/pub/videolan/vlc/SuSE/11.2/

> Dette var en fejl-40; jeg skulle naturligvis bare afinstallere icedtea
> og opdatere sun_java, så virker Danske Notbank, endda 100 % (i dag i
> hvertfald)

Enig i betragtningerne om KDE-4 - jeg formåede at holde fast ved
KDE-3.x.x helt frem til og med Suse 11.1
Men du skal bare i gang med at 'strippe' den - plasmaskærmen var det
første der røg ved mig. Og så selvfølgelig mest muligt af det der eye-candy.

mvh mogens