Re: [TEKNIK] Problemer med SUSE 11.2 med KDE 4

Eskild Nielsen wrote:

> Jeg har så vidt jeg erindrer ikke Videolan repositories tilknyttet,
> selvom jeg er ret glad for vlc

Det var også mest forebyggende fordi Mogens anbefalede det, men da man kan
installere VLC fra Packman og Libdvdcss andetsteds fra er ikke megen grund
til det.

> Output af 'rpm -q kaffeine libxine1 libdvdcss phonon-backend-xine':
>
> kaffeine-0.9+1.0pre2-3.1.i586
> libxine1-1.1.17-1.pm.22.2.i586
> libdvdcss-1.2.10-6.17.i586
> phonon-backend-xine-4.3.1-3.3.i586

Det ser godt nok ud. Kunne du afspille dvd'er med VLC eller SMPlayer?

Og de andre multimediefiler "på disk" du omtalte, er det harddisk eller er
det cd/dvd?