Re: [TEKNIK] Fejllæsning af gamle MS-filer

> Så vidt jeg kan se er der tale om at filerne er så at sige er
> fejlindkodet på ext4. Filerne opfattes som utf-8, selvom de i
> virkeligheden er is0-8859-1??? Eller også er det endnu værre.

Det ensete som minner en en linje på nettet om EXT4 og
muligvis sjeldne problemer med filer over 512MB i Ubuntu 9.10

De med store filer anbefales og holde seg til EXT3 foreløpig.

Annet finner jeg ikke.

Hvis du har lyst har du lov til å sende meg en vareprøve til
sslug@sslug

Mvh
Jim Oksvold