Problemer med SUSE 11.2 med KDE 4

Da der ikke længere er opdateringer til SUSE 10.3, så har jeg opdatert
'old faithful' til SUS 11.2

Jeg har forskelligt jeg ikke kan få til at virke:

Multimedie:

Jeg har installeret de pakker Martin S anbefaler i sin vejledning, incl
libdvdcss og xine1, men Kaffeine vil ikke spille dvd - det virkede fint
på samme maskine med KDE 3.5 og suse10.3

Diverse multimediefile på disk vil heller spille, selvom jeg har
installeret w32codecs, ffmpeg og libavutils

Netbank/Firefox/Java

Tilsyneladende er der både installeret Icedtea og sun_java, men firefox
foretrækker den første, og den kan ikke få Danske Notbank til at virke.

Generelt imponerer KDE4 mig ikke, og jeg foretrækker så langt KDE 3.5,
som jeg kender og føler mig tryg ved. KDE4 er mindst 50 % vista, hvis
spørger om min mening.

Eskild