Re: [TEKNIK] telenor mobilt bredbånd

Atte André Jensen wrote:

> Det ser ud som om vi har samme dims:
>
> sslug@sslug:~$ lsusb | grep Hua
> Bus 002 Device 003: ID 12d1:1446 Huawei Technologies Co., Ltd.
>
> Hvad siger lsusb hos dig?

De fleste nye 3g modems for tiden, laver nogle hacks for at MS Windows-
brugere skal slippe for driver-cd'er, som gør at Linux-brugere skal slås med
modemet for at få det til at vise sig som et modem og ikke flash-storage.

Dit lsusb-output kunne godt antyde at dit modem opfattes som flash-storage
af dit system.

Og det lader til at der efterhånden findes et hav af forskellige Huawei-
modems som alle opfører sig lidt forskelligt.

Se f.eks.:
http://www.version2.dk/artikel/12755-ubuntu-910-paa-nettet-med-3g-huawei-
e1752

og: