Re: [TEKNIK] Hvordan fejlfinder man ifm. problemer med windows programmer og wine?

Jo det er fint nok med PlayOnLinux. Og tak for rådet. Men det lære jeg ikke
meget af, at installere PlayOnLinux efter Wine. Dem som har lavet
PlayOnLinux har fundet ud af hvad der mangler på en Linux maskine efter Wine
er installeret.

Okay, jeg om omformulere mit spørgsmål fra starten: Hvordan finder de kloge
hoveder ud af, hvilke problemer/konflikter der opstår bagved den grafiske
brugerflade på et Windows program under Wine/Linux?
Hvordan finder de ud af, hvilke dll'er der skal tilføjes i Wine og hvad der
ellers skal gøres?

Er løsningen at installerer et program yderligere, som overvåger og
fortæller hvordan Windows programmet kommunikere med Wine og hvilke filer
den bruger når man trykker på en funktionalitet inde i programmet?

Den 14. jun. 2011 16.18 skrev Martin Møller Skarbiniks Pedersen <
sslug@sslug>:

> Synd for dig. Outlook er defekt og der findes utallige bedre alternativer.
>

> Men ok, en hjælp: Installerer PlayOnLinux. Det er et program, der
> konfiguerer Wine til en række spil og programmer incl. Office 2003.

> brugbare
> >

> Hvilket du også burde gøre.
>
> Hilsen
> Martin
>

> --
> Leve Ligemageriet!
> Styrk pøbelvældet!
> Bevar misundelsesafgifterne og cafepengene!
> Hurra for ældrebyrden!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]