Re: [TEKNIK] Suse 11.4, KED og Pulse audio

On 2011-06-25 21:05, Eskild Nielsen wrote:

Da pavucontrol er et GTK program, så troede jeg ikke det var relevant
sammen med KDE

openSUSE er lige god til såvel GTK som Qt, så bare på med vanten.

Jeg har megen fornøjelse af pavucontrol. Jeg har to lydkort i min PC, et forbundet til et lille stereoanlæg, og et forbundet til et sæt hovedtelefoner. Så kan jeg i flugten bestemme, om jeg vil høre en given ting i højttalerne eller i hovedtelefonerne - uden at skulle skifte stik. Smart, synes jeg selv.

Bent

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]