SV: [TEKNIK] Hvordan fejlfinder man ifm. problemer med windows programmer og wine?

>________________________________
>Fra: Martin Møller Skarbiniks Pedersen <sslug@sslug>

>Jeg tror at du har brug for en windows debugger. Det lyder bl.a. som
>om at du gerne vil se hvilke system-kald, som en windows applikation
>foretager.
>
>Det har altså ikke så meget at gøre med linux, men under linux bruger
>man ihvertfalde ltrace og strace.

Måske behøver du ikke ligefrem en Windows debugger. Tag et kig på Process Monitor fra SysInternals; det er et kanonværktøj til at overvåge hvad der foregår på en Windows-kasse.

http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896645
"Process Monitor is an advanced monitoring tool for Windows that shows real-time file system, Registry and process/thread activity."

Disclaimer: Jeg ved faktisk ikke om det kan køre under Wine.

Mvh
-- Jan Holst Jensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]