Re: [TEKNIK] KDE4/Suse11.4 Uønskede lydeffekter

> Jeg kan kun muligheden pr. program?
>
> Det var derfor jeg spurgte

systemsettings -> Program- og systembekendtgørelser -> Håndtér
bekendtgørelser -> fanebladet "Afspillerindstillinger" -> Markér
radioknappen "Intet lyd-output".

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]