Re: [TEKNIK] Hvordan fejlfinder man ifm. problemer med windows programmer og wine?

2011/6/14 Tom Kirkebæk <sslug@sslug>:
> Jeg skriver her på maillisten fordi jeg regner med at kunne få nogle
> brugbare svar fra nogle klogere hoveder end mig indenfor Linux.

Jeg tror at du har brug for en windows debugger. Det lyder bl.a. som
om at du gerne vil se hvilke system-kald, som en windows applikation
foretager.

Det har altså ikke så meget at gøre med linux, men under linux bruger
man ihvertfalde ltrace og strace.

Mvh
Martin

--
Leve Ligemageriet!
Styrk pøbelvældet!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]