Re: [TEKNIK] Suse11.4 - Eclipse?

Eskild Nielsen wrote:
> Jeg synes ikke lige jeg kan finde en pakke med Eclipse IDE til suse11.4
>
> Er der nogen der kender det rigtige repository, eller skal jeg bare
> downloade en rpm (eller tarball) fra Eclipse.org?

Svjv. er den officielle anbefaling at hente Eclipse direkte fra upstream.

Maintaineren droppede svjh. pakken fordi den var et helvede at vedligeholde
og fordi de fleste brugere alligevel hentede Eclipse fra upstream for altid
at have nyeste version. Den skulle være nem nok at installere efter sigende.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]