Re: [TEKNIK] Flash player indstillinger

Eskild Nielsen wrote:
> To access the local Flash Player Settings Manager that is native to your
> operating system:
>
>      Windows: click Start > Settings > Control Panel > Flash Player
>      Macintosh: System Preferences (under Other) click Flash Player
>      Linux Gnome: System > Preferences > Adobe Flash Player
>      Linux KDE: System Settings > Adobe Flash Player
>
> Jeg synes ikke min KDE4 giver mig muligheden:
>     (System Settings > Adobe Flash Player)

Jeg har aldrig hørt om noget sådant før. Men der er vel ikke andre
indstillingsmuligheder end dem der er tilgængelige ved at højreklikke på en
vilkårlig flash-animation i din browser.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]