Re: [TEKNIK] Suse11.4 - Eclipse?

On 06/13/2011 09:21 PM, Eskild Nielsen wrote:
Jeg synes ikke lige jeg kan finde en pakke med Eclipse IDE til suse11.4

Er der nogen der kender det rigtige repository, eller skal jeg bare downloade en rpm (eller tarball) fra Eclipse.org?

Jeg har altid downloaded eclipse fra eclipse sitet og udpakket tar filen i /opt.

Har aldrig syntes at den eclipse der var i rpm repository til Suse virkede særligt godt. Du skal bare sikre dig at du har den nyeste version af Sun (Oracle) JDK installeret.

Per

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]