Re: [TEKNIK] Hvordan fejlfinder man ifm. problemer med windows programmer og wine?

Mange mange tak:)
Det var et brugbart svar. Jeg googlet strace og kigget kort på det og det
ser du som det er noget jeg kan bruge.

TAK.:)

Den 14. jun. 2011 18.07 skrev Jon Bendtsen <sslug@sslug>:

> enkelt
> at
>
> Jeg forstår heller ikke hvorfor de gør det. Men dit spørgsmål er noget
> specielt.
>
> Har du prøvet på en WINE specifik mailing liste? Måske det lige frem står i
> en FAQ, du kan næppe være den første som har det her problem.
>
> Ellers så kan konsol programmet strace måske give dit hints om hvilke filer
> den forsøger at åbne
>

> JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]