Re: [TEKNIK] Hvordan fejlfinder man ifm. problemer med windows programmer og wine?

2011/6/14 Tom Kirkebæk <sslug@sslug>:
> Hej
>
> Jeg er igang med at få MS Office 2003 til at køre på min Ubuntu 11.04 via
> Wine.

Synd for dig. Outlook er defekt og der findes utallige bedre alternativer.

Men ok, en hjælp: Installerer PlayOnLinux. Det er et program, der
konfiguerer Wine til en række spil og programmer incl. Office 2003.

> Jeg håber, jeg og andre, der senere læser mit spørgsmål, for nogle brugbare
> svar og ikke anbefalinger til at jeg hellere skulle kører noget andet end
> Windows programmer på min Linux maskine.

Hvilket du også burde gøre.

Hilsen
Martin

--
Leve Ligemageriet!
Styrk pøbelvældet!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]