Re: [TEKNIK] Suse 11.4, KED og Pulse audio

Den 25-06-2011 19:49, Bent Bagger skrev:
On 2011-06-25 15:56, Eskild Nielsen wrote:
På min Laptop (64 bit version) virker denne kombination fint, jeg har
har fornuftig lydstyrke i de indbyggede højttalere

På min kontormaskine er niveauet voldsomt højt i hovedtelefonerne,
selvom volumenkontrollerne er nærmest i minimum

Hvad kan jeg have overset?

Jeg går ud fra, at KED == KDE. Hvis du bruger pavucontrol skulle du have
fuld styr på tingene. Læg mærke til, at du kan regulere niveauet to
steder: I 'Playback' panelet og i 'Output devices' panelet.

Mvh Bent

Da pavucontrol er et GTK program, så troede jeg ikke det var relevant sammen med KDE

mvh
/esni

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]