Re: [TEKNIK] Hvordan fejlfinder man ifm. problemer med windows programmer og wine?

On 14/06/2011, at 17.54, Tom Kirkebæk wrote:

> Jeg skriver her på maillisten fordi jeg regner med at kunne få nogle
> brugbare svar fra nogle klogere hoveder end mig indenfor Linux.
> Beklager jeg er lidt spydig nu, men nu er det den anden person som
> kommentere på mit indlæg uden at komme med et brugbart svar.
> Jeg beder jer ikke om, at høre jeres undring over mit valg eller at jeg
> hellere skulle bruge OpenOffice eller LibreOffice. Jeg spørger ganske enkelt
> om, hvordan man finder ud af hvilke ting et Windows program mangler for at
> kunne køre ovenpå Wine, når det har problemer?

Jeg forstår heller ikke hvorfor de gør det. Men dit spørgsmål er noget specielt.

Har du prøvet på en WINE specifik mailing liste? Måske det lige frem står i en FAQ, du kan næppe være den første som har det her problem.

Ellers så kan konsol programmet strace måske give dit hints om hvilke filer den forsøger at åbne

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]