Re: [TEKNIK] KDE4/Suse11.4 Uønskede lydeffekter

Eskild Nielsen wrote:
> Så er vi nået til petitesserne....
>
> Alt for mange programmer får KDE til at sige beep, pling, plong eller
> lign.
>
> I KDE3 kunne det kvæles med nogle fælles kontroller
>
> Kan jeg også det i KDE4?

Ja, defaults er uuholdelige. Jeg ved ikke hvordan KDE skulle holde brugerne
væk uden dårlige defaults >:-)

Du kan slå _alle_ lydbekendtgørelser fra, ellers må du slå til og fra per
program/komponent. Det tror jeg altså var på nøjagtig samme måde i KDE3, men
det er selvfølgelig svært at huske så langt tilbage.

Det hele er i KDE's kontrolcenter ('systemsettings') -> Program- og
systembekendtgørelser (eller Alt+F2 -> kcmnotify hvis man vil undgå et par
museklik)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]