Re: [TEKNIK] Hvordan fejlfinder man ifm. problemer med windows programmer og wine?

On Tue, 14 Jun 2011 17:54:44 +0200
Tom Kirkebæk <sslug@sslug> wrote:

> Jeg skriver her på maillisten fordi jeg regner med at kunne få nogle
> brugbare svar fra nogle klogere hoveder end mig indenfor Linux.
> Beklager jeg er lidt spydig nu, men nu er det den anden person som
> kommentere på mit indlæg uden at komme med et brugbart svar.
> Jeg beder jer ikke om, at høre jeres undring over mit valg eller at jeg
> hellere skulle bruge OpenOffice eller LibreOffice. Jeg spørger ganske enkelt
> om, hvordan man finder ud af hvilke ting et Windows program mangler for at
> kunne køre ovenpå Wine, når det har problemer?

Har du være forbi her? http://www.winehq.org/
og specifikt:
- http://www.winehq.org/help/
- http://lifehacker.com/396590/run-windows-apps-in-linux-with-wine-10
- http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=3214

Du kunne eventuelt overveje en MS windows installation i VirtualBox.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]