Linux of Windows p å samme PC - ikke dual-boot

PÅ mit arbejde skal jeg have ny desktop. Jeg bruger normalt Linux - men
skal også have adgang til Windows.

Hvad kan anbefales:

1) VMware vSphere Hypervisor + VMware vCenter Converter til konvertering
at pre-installeret/modificeret Windows.

2) VMware Server + VMware vCenter Converter til konvertering at
pre-installeret/modificeret Windows.

3) VirtualBox

4) ??

Forskellen mellem 1) og 2) er så vidt jeg kan se at 1) ikke kræver host
OS mens 2 gør. Rigtigt forstået?

Kan man ved 1) få adgang til Linux partitioner fra Linux (via Samba)?

Karsten

Karsten Bolding                   Tel: +45 64422092
Strandgyden 25                    Fax: +45 64422068
DK-5466 Asperup                   E-mail: sslug@sslug

http://www.findvej.dk/Strandgyden25,5466,7,3

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]