SV: [TEKNIK] Linux of Windows på samme PC - ikke d ual-boot

PÅ mit arbejde skal jeg have ny desktop. Jeg bruger normalt Linux - men
>skal også have adgang til Windows.
>
>Hvad kan anbefales:
>
>1) VMware vSphere Hypervisor + VMware vCenter Converter til konvertering
>at pre-installeret/modificeret Windows.
>
>2) VMware Server + VMware vCenter Converter til konvertering at
>pre-installeret/modificeret Windows.
>
>3) VirtualBox
>
>4) ??
>
>Forskellen mellem 1) og 2) er så vidt jeg kan se at 1) ikke kræver host
>OS mens 2 gør. Rigtigt forstået?
>
>Kan man ved 1) få adgang til Linux partitioner fra Linux (via Samba)?

> [...]

Prøv VirtualBox og se hvordan det spiller. Jeg vil også foreslå dig at prøve VMware Workstation til sammenligning. Det varierer meget hvad der fungerer for folk; mange sværger til VirtualBox men for mig virkede VMware Workstation bedst. Hvad der virker bedst kommer sikkert også an på hvilken version af Windows man kører.

Mvh
-- Jan Holst Jensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]