Re: [TEKNIK] Huawei 173 og OpenSuse 11.4

Hej

> Du nævner ikke om du benytter KDE eller GNOME, eller om du har installeret
> med livecd/usb eller dvd. Men jeg tager sorgerne lidt på forskud og giver
> nogle tips alligevel, i håb om at spare dig for nogle frustrationer ;-)

Jeg takker. Det spiller nu - denne email er sendt via OiSTER :-)

--

Med venlig hilsen
Kaare Rasmussen, Jasonic

Jasonic                 Telefon: +45 3816 2582
Nordre Fasanvej 12
2000 Frederiksberg      Email: sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]