XMLTV + ontv + Debian Squeeze (6.0.1) virker ikke...

Da jeg fra tid til anden nyder godt af at se tv tænkte jeg at jeg ville
få en xmltv løsning op og køre, så jeg lidt lettere kan holde øje med
mine favorit programmer.

Jeg installerede derfor xmltv + tools

   apt-get install xmltv-util xmltv-gui

Ingen advarsler om problemer under installationen

Jeg hentede ontv pro's scriptet fra Niels Dybdahl
(http://niels.dybdahl.dk/xmltvdk/files/xmltvdk/tv_grab_dk_ontvpro) og
placerede det et sted hvor det kunne "nås".

For at kunne teste hentede jeg test xml filen fra ontv og gemte den på
min lokale webserver.

Jeg startede tv_grab_dk_ontvpro scriptet sådan her :

 tv_grab_dk_ontvpro --configure

Resultatet var...

When signing up for the OnTV Pro subscription, you get your own
 personal URL for downloading raw XMLTV listings. Specify that URL
 here. Root URL for grabbing data:
 [http://ontv.dk/xmltv/abababab14fed44352563578935006af]
 http://___min_egen_interne_webserver___/xmltv_xmlfil
 tv_grab_dk_ontvpro uses a cache with files that it has already
 downloaded. Please specify where the cache shall be stored. Directory
 to store the cache in: [/home/jkp/.xmltv/cache]

Can't locate object method "new" via package "IO::Scalar" (perhaps you forgot to load
 "IO::Scalar"?) at /home/jkp/bin/tv_grab_dk_ontvpro line 297.

Og jeg er tilbage ved kommandolinien...
Nogen som har erfaring med at få xmltv / ontv / debian squeeze til at
spille sammen?

På forhånd tak
JesperKP

PS.
Pudsig historie fra det virkelige liv...
Jeg rendte ind i "JesperKP" på min arbejdsplads da han troppede op til
et åbent hus. Dvs. "Jesper Kjær Pedersen" aka "Blackie" - som sikkert
er kendt af rigtigt mange her på SSLUG. Og her troede jeg at jeg havde
"eneret" på at hedde Jesper K. Pedersen (K = Kjær..sgaard)

--
ordo ab chao!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]