Re: [TEKNIK] Huawei 173 og OpenSuse 11.4

Kaare Rasmussen wrote:
> Nu har jeg pludselig både ttyUSB0,
> 1 og 2...
>
> Hvad der lige skete der ved jeg ikke, men nu drejer det sig så om
> netværksopætningen. Så må vi se om det kan bringes til at virke.

Du nævner ikke om du benytter KDE eller GNOME, eller om du har installeret
med livecd/usb eller dvd. Men jeg tager sorgerne lidt på forskud og giver
nogle tips alligevel, i håb om at spare dig for nogle frustrationer ;-)

Der findes to forskellige NetworkManager applets til KDE, og 11.4 dvd-
installationer installerer pga. en fejl den "forkerte" applet som standard
("NetworkManager-kde4" i stedet for "plasmoid-networkmanagement").

Dertil kommer at ingen af de to KDE applets har specielt god understøttelse
af mobilt bredbånd. Så hvis det ikke vil makke ret kan du prøve GNOME-
appletten i stedet - det er ganske uproblematisk at bruge den i KDE.

I dette blog-indlæg kan du læse hvordan du installerer og opdaterer
"plasmoid-networkmanagement", samt hvordan du om nødvendigt skifter til
gnome-appletten.

http://mschlander.wordpress.com/2011/03/17/gnome-networkmanager-applet-in-
kde-in-opensuse-11-4/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]