Re: [TEKNIK] voldsom opsvulmet rootpartition efter opgradering

Den 06-06-2011 00:25, Eskild Nielsen skrev:
Jeg opgraderede min gamle desktop maskine (Pentium4 2.80GHz) med Intel
865 skærmkort

Maskinen har 2 diske, hhv 40G og 160G

På den første er der 2 partitioner /usr (4,8 GiB brugt) og /opt (1,0 GiB
brugt), på den anden 20G til / og resten til /home

Før jeg opgraderede fra suse 11.2 til suse 11.4, så var / ca halvt fuld

Nu er der pludselig brugt 17.9 GiB ud af 19.7 GiB på /

Hvad er der mon sket?

/esni

Min ville lave det samme, dog fra 11.3 til 11.4. Den påstod at der ikke var tilstrækkeligt plads på den 20 Gb partition, jeg har sat af til / - nu efter en format og frisk installation er nu 'kun' 7,7 Gb installeret.

Er Suse begyndt at lave en 'sikkerhedskopi', sådan lidt (for meget) win-agtigt?

mvh mogens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]