Re: [TEKNIK] Linux of Windows p å samme PC - ikke dual-boot

Karsten Bolding skrev:

PÅ mit arbejde skal jeg have ny desktop. Jeg bruger normalt Linux - men
skal også have adgang til Windows.

Hvad kan anbefales:

1) VMware vSphere Hypervisor + VMware vCenter Converter til konvertering
at pre-installeret/modificeret Windows.

2) VMware Server + VMware vCenter Converter til konvertering at pre-installeret/modificeret Windows.

3) VirtualBox

4) ??

Forskellen mellem 1) og 2) er så vidt jeg kan se at 1) ikke kræver host
OS mens 2 gør. Rigtigt forstået?

Kan man ved 1) få adgang til Linux partitioner fra Linux (via Samba)?

Karsten

hej jeg er ikke nogen ekspert og ikke sikker på at jeg har fundet et svar på de spørgsmål men der står noget om linux og ms i dette link
http://www.piratgruppen.org/forum/archive/index.php/t-61712.html

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]