Re: [TEKNIK] Linux of Windows på samme PC - ikke du al-boot

2011/6/2 Karsten Bolding <sslug@sslug>:
> PÅ mit arbejde skal jeg have ny desktop. Jeg bruger normalt Linux - men
> skal også have adgang til Windows.
>
> Hvad kan anbefales:
>
> 1) VMware vSphere Hypervisor + VMware vCenter Converter til konvertering
> at pre-installeret/modificeret Windows.
>
> 2) VMware Server + VMware vCenter Converter til konvertering at
> pre-installeret/modificeret Windows.
>
> 3) VirtualBox
>
> 4) ??

3!

Jeg har kæmpet meget med VMware og skiftede så til VirtualBox som bare virkede.

Måske er det dog mine manglende evner udi VMware.

/Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]