Re: [TEKNIK] Audio subsystem i SUSE 11.4

Den 05-06-2011 19:07, Bent Bagger skrev:
On 2011-06-05 19:03, Bent Bagger wrote:
On 2011-06-05 17:12, Eskild Nielsen wrote:
Har Suse skiftet fra ALSA til pulse audio?

Ja, og det virker oven i købet. Jeg har 2 lydkort i min PC, et, der
driver min forstærker og et, jeg mest bruger til IP-telefoni, og nu kan
jeg let skifte lyden mellem højttalerne og hovedtelefonerne.

Bent

PS Du skal nok installere pakken pavucontrol for at få fuld fornøjelse
af det. Så vidt jeg husker bliver den ikke installeret ved en normal
installation.

Bent

Tak

Jeg havde blot opdaget, at Kmix opførte sig meget anderledes end før opdateringen

/esni

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]