Re: [TEKNIK] PANIK HJÆLP jeg kan ikke få adgang til mit data?

On Mon, 6 Jun 2011 17:15:37 +0200
Martin Møller Skarbiniks Pedersen <sslug@sslug> wrote:

> Nej, Lasse brugte -n
> ( Causes  mke2fs  to not actually create a filesystem, but display
>   what it would do if it were to create a filesystem.
> )
> for at få et gæt, hvor backup superblokke vil blive
> placeret. Ganske smart.

Er der situationer, hvor Gnu Parted kan noget med store diske,
som fdisk ikke kan? Jeg synes jeg kan huske at jeg måtte bruge
SysrescCD i nyeste version for at formatere en 1TB USB extern.
Beklager at jeg er lidt uklar (Alzheimer light?)

--
Donald Axel <sslug@sslug>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]