Re: [TEKNIK] Hard disk problemer

2011/11/23 Jens Bang <sslug@sslug>:

[...]

> Mit spørgsmål er nu: Er det godt nok at køre badblocks -w på de sektorer
> der blev fundet da jeg kørte 'badblocks -nvs', eller skal jeg foretage den
> skrivning med dd der foreslåes til sidst på den side du gav mig et link
> til?

Jeg vil anbefale dig at købe en ny harddisk. Hvis der er fundet badblocks, som
hardware ikke automatisk selv kan remappe, så ville jeg personligt aldrig
bruge en sådanne harddisk.

/Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]