Re: [TEKNIK] Så er den gal igen med netbank

On 16/11/11 14:26, "E. Sjørlund" wrote:
Har lige oplevet at få afvist mit login med OpenSuSE/Firefox/Nøgleviser tre gange.
Danske Bank giver ikke support på Linux.
Er der nogen her, der er løbet ind i tilsvarende problemer?

Hvordan afvist? Jeg er af og til ude for, at den "hænger" og venter på nemID. Når jeg så har ventet længe nok, trykker jeg på "Reload current page", og så kommer nemID korrekt frem. Undertiden er den så venlig at skrive "Failed to prepare download", hvorefter tryk på "reload" klarer problemet. Andre gange står der blot "Applet loaded." på status bar.

--
Erik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]