Re: [TEKNIK] Så er den gal igen med netbank

Den 17-11-2011 13:18, Erik Andresen skrev:
Den 17-11-2011 10:38, "E. Sjørlund" skrev:
Den 17-11-2011 10:27, Erik Andresen skrev:
Prøv at se på http://linux.dk under punktet Bank.
Tip: Foruden openjdk skal java-ca-certificates også afinstalleres.
Det gør desværre ingen forskel.

Jeg går ud fra du har kigget på Bank siden under http://linux.dk

Jeg benytter selv OpenSuse 11.4 (64 bit) og Firefox 8.0 uden problemer
med Danske Bank. Læs dog hvilke ændringer jeg har lavet på http://linux.dk

På login siden for Danske Bank er der under 'Spørgsmål og svar' mulighed
for at teste computeren. Hvad viser testen?
(For min siger den at Firefox 8.0 er en beta, og at det ikke
vil fungere, men det gør det nu alligevel. Ellers ingen problemer i testen)

Jeg ryger over på : https://netbank.danskebank.dk/html/index.html?site=DBNB&secsystem=DI
med teksten "Der er opstået en teknisk fejl. Forsøg igen."
og en OK CANCEL dialog åben.
Min test siger det samme.
Jeg har købt en kode-nøgle-dims og aktiveret den. Har brugt den flere gange uden problemer. Jeg har en virtuel NemID maskine med en OpenSuSE 11.3 som ikke er opdateret - den virker både med det meget fotogene nøglekort og med kodegeneratoren.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]