IPv6 status-test

  I nat tabte jeg forbindelsen til Hurricane Electric tunnel
endpoint (t24).

  Jeg kunne heller ikke pinge IPv4 adressen.
  Jeg kunne godt pinge andre IPv4 adresser.

  Jeg har en default IPv4 rute.
  Jeg har DNS, jeg havde nummeret på T24: 216.66.80.90
og den svarer normalt på ping. Jeg kan ikke huske, hvad
tcptraceroute svarede, men lad os sige den nåede til
10gigabitethernet1-3.core1.sto1.he.net

  Jeg fik forbindelse igen i morges.

  Kan der være andre forklaringer end at T24 var nede?

  Kan det fx. tænkes, at en worldwide net-provider lukker ned for
en router eller bare for adgangen via deres router fordi er der en
Denial Of Service igang?

  Jeg mener svaret er ja, men jeg bliver så usikker, når jeg ikke
har nogen at drøfte det med :)

hilsen/Donald

--
Donald Axel <sslug@sslug>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]