Re: [TEKNIK] IPv6 status-test

On 2011-11-25 13:16, Donald J Axel wrote:

   Kan der være andre forklaringer end at T24 var nede?

   Kan det fx. tænkes, at en worldwide net-provider lukker ned for
en router eller bare for adgangen via deres router fordi er der en
Denial Of Service igang?

   Jeg mener svaret er ja, men jeg bliver så usikker, når jeg ikke
har nogen at drøfte det med :)

Nu, da jeg har nærlæst dit spørgsmål, skal jeg nok rette mit svar til at være uenig med dig. Jeg vil tro, og det er faktisk også det, jeg argumenterer for, at det sandsynligste er, at T24 var nede.

Håber jeg nu har fortolket dig korrekt

Mvh  Bent

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]