Re: [TEKNIK] Så er den gal igen med netbank

On Fri, 18 Nov 2011 02:29:29 +0100
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

> Ny status:
> java-1_6_0-openjdk-plugin-1.6.0.0_b20.1.9.7-1.2.1.x86_64
> timezone-java-2011m-0.2.1.noarch
> java-ca-certificates-1-9.1.noarch
> java-1_6_0-openjdk-1.6.0.0_b20.1.9.7-1.2.1.x86_64
>
> Samme resultat, ingen adgang.

Jeg oppatchede lige til seneste patch level, og nu virker login til
danske bank ikke mere!? Det lader ikke til at være hverken openjdk/sun
java eller versionen af firefox, der giver problemet, da jeg har prøvet
begge kombinationer af java, samt udskiftet firefox 8 med seneste
firefox 4 til 11.04. Fejlen må derfor skulle et findes et andet sted.

Har seneste sikkerhedspatch til opensuse aktiveret selinux?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]