Re: [TEKNIK] Hard disk problemer

> Ovenstående kunne indikere, at boot sector på disken har været defekt.
> Du burde nu kunne mounte det rensede diskimage, og se hvad der er
> blevet reddet.
>
> 1) sudo mkdir /mnt/image
> 2) sudo mount -o ro /dev/sdc1 /mnt/image

Det underbygges også af at både den anden kørsel af ddrescue og kørslen af
e2fsck gik /meget/ hurtigt.

Den ser også ud til at mounte fint, og være helt i orden. Men jeg kan ikke
lige sådan på stående fod overskue 361 GB data. Så jeg ville høre omd er
findes en automatiseret metode til at løde disken igennem, og teste den.

Hvis en sådan ikke findes, så vil jeg bare prøve at køre e2fsck på den
originale disk, og derefter tage den i brug (med krydsede fingre).

-- Jens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]