Re: [TEKNIK] Hard disk problemer

> badblocks -nvs /dev/sdb2

Nu tænkte jeg mere på at teste resultatet af min test-gendannede disk,
inden jeg går i gang med den originale disk, for at se om der er nogle
filer der er dårlige. Jeg ved godt at det er svært, da det vel egentlig
kun kan gøres for filtyper der genkendes, men jeg tænkte jeg lige ville
spørge. :-)

-- Jens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]