SV: [TEKNIK] Så er den gal igen med netbank

>Fra: ""E. Sjørlund"" <sslug@sslug>
>
>Har lige oplevet at få afvist mit login med OpenSuSE/Firefox/Nøgleviser tre gange.
>Danske Bank giver ikke support på Linux.
>Er der nogen her, der er løbet ind i tilsvarende problemer?
>
>(Det her er den slags oplevelser, der gør mig utroligt glad for at have en XP kørende i en virtuel maskine)

Jeg har ikke selv haft problemet men kan da dele mine oplevelser. Jeg har lige prøvet at logge på Basisbank fra en Ubuntu 11.04 med Firefox 6.0.2 og  IcedTea-Web Plugin (using IcedTea-Web 1.1.1). Jeg troede egentlig jeg havde en "rigtig" Java installeret, men det viser sig at OpenJDK 6 åbenbart klarer skærene med NemID login og det hele.

Mvh
-- Jan Holst Jensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]