Re: [TEKNIK] Så er den gal igen med netbank

> Jeg ved ikke, hvad du mener med afarter. IcedTea og OpenJDK er samme produkt
> og
> er kodet som erstatning for Sun for at undgå Suns license,

Joda   erstatninger  - Men erfaring for mange er at det gir problemer.

Jeg sendte nettopp NOK 1300 til Danmark.
Det fungerer utmerket med SUN Java :-)
Min web-bank nægter å sluke noe annet en ekte SUN Java.
Lisensen er ikke politisk korrekt, men det er  kjekt å betale regninger
mens man sitter i undertøyet :-)

Mvh
Jim Oksvold

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]